Blandad kompott

Igår skapade jag och Erika en blogg. En arbetsblogg. Där vi på jobbet (även vi föredettingar) kan skriva om allt mellan himmel och jord. Hur ska jag annars få reda på allt skvaller?!

Hade gärna varit på hockey idag, men vissa som jag frågade om de ville följa med fick ju aldrig tummen ur. Och sedan blev det ju för sent. Och nu är det lapp på luckan. Så här sitter jag, med webradion. Timrå - Modo. 0-1 än så länge, men just nu väntar en straff för timrå. Usch. Hare Krizan är allt jag har att säga. Heja heja.

6 dagar kvar nu. 6 dagar. 6.

Krizan räddar! Jaaa! Hallin hade inget att komma med. Lillebror, lillebror *dansar runt*
Man kanske inte borde ropa hej än förresten. 0-1 är inte mkt att skryta med. Men drömma går ju.

Om någon undrar så är barnen fortfarande kvar. Suck. Men imorn så. Då åker André hem till hoting, och när inte han är här kan jag lätt degradera syrran till bäddsoffan, så jag äntligen får mitt rum tillbaka. Finally!

Nu ska jag kopiera emmas "to-do-list" och använda den i arbetsbloggen, jomenvisst.
Berörda kommer att få adress och login-uppgifter till den sen, dumt att lägga ut sånt här... :)

Auf Wiedersehen!

Kommentarer
Postat av: rikke

hur fasen funkar detta?

2006-01-10 @ 19:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0