Förkyld och jävlig.

Here we go, again.

Erika har ont i halsen.
Erika har ont i huvudet.
Erika är lite snuvig.

Erika insåg till sin fasa att hon INTE var täppt i näsan när hon åkte buss till stan idag.

Framför mig satt en kille/karl/snubbe (osv) som hade tappat parfymflaskan över huvudet tillsammans med en massa andra produkter som gjorde att han såg ut som en slickad katt. Typ. Ujujuj. Och hade jag inte haft ont i huvudet innan så hade jag garanterat fått det av honom. Nu blev den  "bara" värre, oh joy.

Förresten blir jag bara mer och mer nervös. Främst för lördagen just nu. Men fatta - tänk om jag blir helförkyld tills dess?! Vansinne. Jag borde åka hem och bädda ner mgi så jag åtminstone kan LÅTSAS vara fräsch tills dess att jag ska träffa Henke. Bra intryck man ger om man är snorig och jävlig. Nej, isf fejkar jag en hjärtattack och stannar hemma.

Man får aldrig en andra chans att göra ett första intryck

Så sant som det var sagt.

Nu ska jag upp på ICA och köpa lite småsaker, halstabletter, lite bröd och mat, och lite tycka-synd-om-mig-själv-för-att-jag-är-sjuk-snask. Goodie.

Kommentarer
Postat av: Tess

Det låter ju som att du inte saknar oss det minsta :) Men det är bra att du lever livet! Vi försöker hålla dej uppdaterad på bloggen... Men just nu känns det som inte så mkt händer! På återseende! Tjaaao!

2006-01-18 @ 17:31:01
Postat av: Sara

Lycka till på dejten Erika, hoppas du hinner bli pigg och kry så du orkar nånting... hehehe. Sitter själv och hoppas på en dejt... bara att hålla tummen! kram

2006-01-19 @ 11:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0