Fortsatt nedräkning

Tiden går, dock alldeles för långsamt. Emma och André är fortfarande kvar, jag delar alltså fortfarande rum med mamma. Sover i en vansinnigt obekväm bäddsoffa. Bilen står utomhus eftersom André har sin bil i vårat garage, och självklart har det ju snöat mer de senaste dagarna än under hela hösten.
Okej, det med bilen kan jag leva med - om jag bara fick tillbaka mitt rum. Emma sa att de nog skulle åka på dagen efter nyår, det var igår. Dom är fortfarande kvar. Och dom verkar inte direkt heller vara på gång att packa heller...
Hur som helst, jag längtar till flytten. Vill flytta nu. Få vara ifred.... 11 dagar nu.


Ja, nu har jag iaf tagit kort på dom fina blommorna som jag fick när jag avtackades :)
Klicka på bilderna så blir dom större.

   

Fina va? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0