Segt och kallt

Sitter återigen på tågstationen och surfar. Måste få tummen ur och beställa bredband snart, så jag har ngt att göra på dagarna. Man blir lite smått knäpp av att inte ha ngt att göra. De senaste dagarna har jag varit på A6 eller på stan varje dag. Risken blir ju att man gör av med liiiite för mkt pengar. Fast hittills har jag inte köpt ngt som var överdrivet onödigt iaf. Tror jag.

Det går bra här än så länge iaf! Om en vecka precis börjar skolan, det ska bli väldigt spännande. Men det känns som en evighet dit.

Planeringen so far;

Onsdag: Ingen aning. A6?
Torsdag: Ingen aning. Stan?
Fredag: Tvätta 12-17 (Skitade ju ner hela köket när jag lagade mat i förrgår, och även kläderna. Klantigt)
Lördag: Dejt! :D Haha nej inte dejt direkt... :) Men jag ska iaf åka till Gränna och träffa Henke. Ska bli mye spännande kan jag lova!
Söndag: Don't know. Smälta lördagen?
Måndag: Ladda inför skolan. Lär vara NÅÅÅGOT nervös.
Tisdag: Skola. Lååång dag. 10-17
Sen är det väl skola som gäller...!

Men sedan;
SÖNDAG: BIG BROTHER!

Ska se till att ta bilder på lägenheten och på mitt "nya" jag, men det återstår ju att se när jag kan lägga upp dom. Här går det ju inte, jag har ju grejerna i min dator. Ska vara att jag bränner ut det och lånar robbies dator då *fniss*

Snylta? Vadå? Vem? JAG? Nej DET tror jag inte.... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0