Fucking jävla hosta

Lite tjurig är jag. Hostar så in i ... att jag inte kan sova. Dumma David. Han som smittade mig. Dumma. Fast... Äsch. Kan inte vara sur på honom. Han är söt. Dumma hostan. Ja, just, så. Dumma dumma hostan.

Hur som helst så har jag bokat biljett till Sundsvall tur och retur nu iaf. Mor min fyller ju år i augusti, så det är klart man ska hem och fira. 8/8 kl 6.25 lämnar jag Jönköping, och den 15/8 kl 10.11 startar "återtåget". Bokade 'plats för djur' för säkerhetsskull, vet ju inte om ja ska ha med mig mina smådjävlar eller om dom ska få vara på kattpensionat under tiden. Ska ringa veterinären idag och få lite tips och råd tänkte jag.

Nu ska jag ge sovandet ett nytt försök. Åh, den som ändå fick sova lugnt och ostört en hel natt. EN natt. Är det för mkt begärt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0