Nej, jag har inte försvunnit.

Rätt roligt. Man försvinner från MSN ett par dagar och vips börjar alla tro att man försvunnit från jordens yta! För det har jag iaf inte gjort. Jag har varit med wunderbar David nästan dygnet runt sen kanske... fredags eller nåt. Har varit hur hrligt som helst kan jag berätta. Massa mys, en hel del badande (skönt ju, sååå varmt!), kollat på film, grillat, och lite annat smått och gott.

Är hos David nu med. Trivs med honom.

"- Du är min kille du
- Ja, det kan du ta och skriva upp!
- Ja, det ska jag göra med. Jag ska skriva det i bloggen"

David är min kille! MIN!

Vi satt och kollade på stugor, tomter och gårdar igårkväll. Tokmysigt. Jättefina gårdar finns det. Och i norrland är dom billiga. David blev sugen. Hihi =)

David har nu fått adressen till min blogg iaf. Och han har läst med. Han tyckte att det stog väldigt mkt om honom, men det var inget negativt. Verkade som att han blev lite glad att jag skrivit rätt mkt om honom. Han tog det som en 'kärleksförklaring'. Gulligt =)

Nej, nu ska jag surfa in lite på blocket tror jag. Ikka vill ha häst! Eller iaf nån sköthäst, medryttartjofräs eller nåt. Tänka sig vad härligt det vore....!

Kommentarer
Postat av: joanna

ja tänk om man kunde bada..men man bor ju i kallnorrland så det kanske är bäst du inte lurar upp David hit..imorse när jag for till jobbet va det 10 grader=(

2006-07-20 @ 13:00:01
Postat av: Jonas

Låter ju tokmysigt detta ^_^
Denna David vill man ju träffa =)

2006-07-20 @ 13:58:56
URL: http://klutten.blogg.se
Postat av: Ämma

Håller med Joanna... kallt och äckligt... dock sol men så blåser det ju jämt i Umä :P

2006-07-20 @ 20:22:38
Postat av: Sara

Snabbt ja. Där slog han nog rekord :)

2006-07-20 @ 23:44:49
URL: http://sarakjellkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0