Välkommen hem

Jag undrar om det är mina katters välkommen-hem-matte-ritual att bita mig i tårna. Just nu ligger dom och gnager på varsin fot. Tur man har strumpor på sig!

David är ute och kör cross nu tillsammans med en kompis, så jag fick låna hans bil. Nu har jag ÄNTLIGEN handlat, känns som det var på tiden. Inte för att det var speciellt akut, jag har ju inte ätit hemma på nästan en vecka. Men nu börjar ju David jobba igen lite mer "normalt", så då blir det nog inte lika mkt tätt mellan träffarna som det varit den här veckan. För det, kära vänner, har varit mycket, och det har varit undebart. Är glad att jag har träffat en sån bra kille.

Nu är David, Samuel (cross-sällskapet) och Micke på väg hit, så jag ska ta och avlägsna mig från datorn och gå ner till parkeringen =)

Ciao!  

Kommentarer
Postat av: Chrille

Som svar på din kommentar: Jag blandar inte imovane och alkohol men jo jag dricker öl då och då.

Vad kul att det gör bra mellan dig och David, är glad för din skull..:D
Själv har jag en tjej som heter Annika och bor i Malmö.

2006-07-23 @ 13:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0