Blä!

Fötterna gör ont. Jag får ont i arslet när jag cyklar. Jag har träningsvärk i magen av en anledning som jag inte har den blekaste aningen om. Varken min hemtelefon eller mitt eget internet funkar. Grays Anatomy är slut för säsongen (old news, men fortfarande nåt att tjura för). Folk bloggar på tok för sällan! Jag har fortfarande ingen tv-dosa. Dom säger att det ska regna på midsommar. Jag har fortfarande massa kartonger som inte är upppackade - jag vill ha en bokhylla!!! Och dessutom har folk slutat kommentera mina bloggar *stortjuter*

Idag är ytterligare en sån där dag då jag tycker synd om mig själv.



En liten positiv sak; jag sov som en gris inatt. Fy FAN va skönt det var. Den största tillfredställelsen på väldigt länge.

Kommentarer
Postat av: joanna

hej=) hallå jag kommenterar ju faktiskt ibland.=P

2006-06-20 @ 16:16:19
Postat av: Moster E!

HEJ! Och stackars FOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Är den bättre nu???? Ta väl hand om Bertil.. så han förvandlas till My!!!! =o)

2006-06-20 @ 18:17:17
Postat av: Ämma

jag med :P

2006-06-20 @ 19:06:25
URL: http://hayes.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0