Inte nu igen...

Den där sköna, avslappnade, goa känslan jag hade tidigare ikväll är som bortblåst. Jag kan inte sova, har försökt i snart 3 timmar. Det kryper i kroppen, nån slags oro, jag kan inte sätta fingret på den. En stresskänsla, nånting "jagar" mig. Och magen gör ont. Det är nästan lite panik över det hela, ungefär som en ångest-attack waiting-to-happen, fast ändå inte. Men nånting är det, någonting ligger där och gror.... Frågan är bara vad.

Nu har jag petat i mig en zopiklon och två atarax, det brukar göra susen. Jag må gnälla över alla mina piller, men dom är en gudagåva kvällar/nätter som denna.

Kommentarer
Postat av: Moster

HEJ!!!
Jag vill bara önska dig en glad å go midsommar!! Hoppas ni har bra väder där nere.. Här är det sol nu, men det har just regnat.. Så vi får se hur kvällen blir..!!

KRAAAAAM!
/Eva

2006-06-23 @ 14:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0