Lite smått och gott

En sak jag stört mig på. Jag sitter och kikar på blocket lite då och då. Och då tittar jag på Jönköpings län. Vill ni veta en sak? Jönköpings län är GANSKA stort. Jag blir tokless på alla som bara skriver ett mobilnummer, och ingenting om vilken stad grejerna finns i. Skriver man ett hemnummer så är det lugnt, då kan man lista ut staden från riktnumret. Men att bara skriva "jag säljer blablabla, det kostar si och så mkt. ring eller maila. hejdå". Det retar mig. Speciellt som att jag inte har någon som helst möjlighet (eller ekonomi) till att åka till andra städer för att köpa prylar. Idioti.

Kommentarer
Postat av: Ämma

Så gåre när man tar hem karlar :P

2006-06-18 @ 12:12:51
URL: http://hayes.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0