Men så här kan det ju inte vara....

David the Lastbilschaufför har varit hes och småhostig sen i helgen.
Robert som var här och hälsade på i tisdags-onsdags hade precis skaffat sig en förkylning.
Nån som behöver fler ledtrådar till min nuvarande hälsa, eller ska jag skriva i klartext? Snuvig, ont i halsen, hostig och hes. Mumma.

Jocke var här igår iaf, och hjälpte mig att formatera min gamla HP. Kalas, jomenvisst. Problemet är att nu hittar den inte mitt ena nätverkskort och jag har inga drivrutiner till ljudkortet (heter det så? jag är en riktigt nolla när det gäller datorer) så jag kan inte höra några ljud. *grinar* Jag vill ha ljud. Ljud så jag kan höra alla knasiga grejer i The Sims 2. Ämma berättar så roliga saker om det spelet så jag vill spela mer. Mer mer mer. Och nu när datorn rent allmänt funkar som den ska (hoppas jag iaf?) så funkar inte ljudet istället. Fucked up.

Det är synd om mig idag. Det är alltid synd om mig när jag är förkyld. Ska städa lite tänkte jag. Och ringa David the Lastbilschaufför (varför skriver jag alltid så? Lättroad Erika.). Och sedan ska jag gå till affären och köpa riskakor. Och kanske lite cola. Tröst"mat". Gott. För det är synd om mig. För jag är förkyld.

Kommentarer
Postat av: Sara

Lars Winnerbäck är otroligt bra. Men inte funderat på om jag ska se honom i sommar. Går sällan på konsert. Ska du se honom?

2006-06-30 @ 17:46:06
URL: http://sarakjellkvist.blogg.se
Postat av: Ämma

Sims! *törtlar* Du måste fixa expansionerna åxå! :D Alltså det hära med riskakor, dom e fan goda! *har insett* Men jag diggar mest sourcream n' onion :)Man får unna sig tröstmat när man e sjuk ;)

2006-06-30 @ 18:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0