She's a sparrow when she's broken

....but she's an eagle when she flies.

I sann Dolly Parton-anda. Fantastisk låt är det. Och just nu är jag den lilla sparven.



Jag är drogad. Tabletter till förbannelse. Natten har bestått av ändlösa ångestattacker tack vare att jag har tid hos Soc idag. Jag vill verkligen inte, jag klarar inte av det här.
"Är du sjukskriven, ta med ersättningsbevis från Försäkringskassan".
Javisst, en smal sak. Och om man inte fått något?
Ångesten kommer krypande bara jag tänker på det.
Jag vill inte. Jag vill inte. Jag kan inte. Jag klarar det inte. Det går inte.
Men jag antar att jag måste.  Vad ska jag annars säga till mamma och pappa?  Dom fantastiska människorna som helt och hållet försörjt mig den här månaden.

Jag mår illa. Och ångesten kommer krypande - igen.

Kommentarer
Postat av: joanna

good luck honey

2006-06-13 @ 19:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0