Spriten gör oss....

Törstiga...


På bilderna syns (från vänster); Joanna, jag, ämma, ämma, emma, ämma, ämma, ämma, marie (?), ämma, massa folk i en badtunna, jag, höglund, joanna, ämma och joanna





Goa och mysiga!


På bilderna syns (från vänster): joanna, ämma, ida, joanna, ämma, madde, emma m, therese, madde, jag, jag, joanna, therese, emma m, ämma, joanna, jag, ämma, ida, ämma, joanna, jag, ämma, emma m, joanna och therese




Vilda och glada


På bilderna syns (från vänster): joanna, ida, joanna, ida, joanna, ida





VACKRA?!


På bilderna syns (från vänster): cim, cim, jag, ämma, mattias, jag, ämma, cim, wallin, joanna, ida, joanna, ida

Kommentarer
Postat av: Ämma

Det bästa (värsta?) är att jag är med på mest bilder nästan... haha... vad beror det på? Linslus eller super oftast? ;)

2006-06-24 @ 19:38:08
URL: http://hayes.webblogg.se
Postat av: joanna

men åh ja längtar tbx till den tiden..du får flytta tbx till sundsvall=)

2006-06-25 @ 13:59:38
Postat av: Erika

Ämma: lite av båda tror jag... ;)
joanna: då får bannemig du göra det med ju! umeå? bah!

2006-06-25 @ 14:05:45
URL: http://aliva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0