Wroom wrooom

David var här igår. Det var trevligt. Han blev kär i mina katter, precis som alla andra, haha =) Fast ingen är lika kär i dom som jag. Bara så ni vet. Vid 16.30 åkte vi ner till Verona (det är inte många meter dit, men det ösregnade ju) och åt en pizza. David frågade om jag ville hänga med och åka lastbil under natten, och varför inte? Jag har ju aldrig gjort det förut =) Förutom när jag åkte i Karlsson's hästtransport-lastbil mellan kovland och bergsåker, fast det vettetusan om det riktigt räknas.
Så så spenderade jag natten. I en lastbil, on the road. Linköping tur och retur. Det var himla trevligt faktiskt! Trevligt sällskap o så, jomenvisst.

Nu är jag dock vansinnigt trött. Fast det tror jag mer beror på att jag vet att jag ska tvätta om en halvtimme, för jag skulle med all säkerhet vara vaken nu även om jag inte skulle tvätta. Men hur som helst så är jag trött.

18.25 ikväll anländer Robert till jkpg. "Lilla" stockholmaren. Haha, han är en kul prick han.

Mja, man  kanske skulle ta och ringa till försäkringskassan? För jag vill väldigt gärna ha en peng eller två....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0