En telefonförsäljare med provision

Tidigare idag ringde en telefonförsäljare. Minns inte vilket företag han ringde ifrån, men han var väldigt trevlig iaf. Surrade på lite allmänt för en kort stund, och sedan frågade han vilken operatör jag ringer med.
"Jag ringer med Telia, och är även bunden till dom ett antal månader framöver."

KLICK.

Han la på i örat på mig! Normalt brukar dom iaf tacka för sig, och sedan säga hejdå. Men inte ens det, han la bara på! Helt sjukt.

Jag tror att han jobbar efter provision och hade bråttom till nästa kund. Det är min teori.
 Rätt åt han att han inte tjänade nåt på mig ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Och du hann inte ens fråga efter hans nummer? höjden av fräckhet! =)

2006-03-08 @ 08:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0