I don't feel very well...

Som jag skrev i torsdags (har jag för mig) så har jag börjat med min nya medicin. Och då hade jag bara en biverkning, yrsel, nu har jag lyckats skrapa ihop några fler. Jag mår illa, jag är vansinnigt trött (och gäspar en massa), och minskad aptit. Det är iaf dom jag kan komma på nu så här på rak arm. I don't like it.
Imorn ska jag åka till vårdcentralen och träffa en sköterska och redovisa hur jag mår, och hur det har gått hittills. Jag vet inte riktigt hur det ska gå, känner mig rätt avtrubbad. Är som sagt ruggigt trött heela tiden, har lixom varken tid eller ork till att känna efter hur jag mår just nu. Kanske lika bra det, man slipper fundera så mkt.

Träffade Henke i helgen med. Jag vet inte vad jag ska säga om hur det gick, vi träffades iaf, jag sov där..  Jag vet inte, jag tror vi tolkade besöket på olika sätt. Jag tyckte väl inte det kändes helt bra, men han verkar inte ha tänkt så mkt på det, mer än att jag var ovanligt trött (och det är ju faktiskt sant, dom där jävla biverkningarna...), och det kanske även var det som gjorde att jag kände mig lite obekväm. Jag vet inte, det känns konstigt bara. Vet inte när vi ska träffas nästa gång. Kanske blir lite annat åkande i veckan, är bjuden till katrineholm i veckan, och sedan beroende på om stefan ska vara hemma eller inte så kanske det blir växjö i helgen. Den som lever får se. Jag vet vad jag vill iaf. Tyvärr så vill jag inte det jag vill att jag skulle vilja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0