Ostabilt...

Igår och idag har dock inte varit några höjdardagar. Eller ja, började väl må dåligt i måndags efter att jag hade varit på vårdcentralen, och stressen inför gårdagens redovisningar gjorde ju inte saken bättre. Idag... har väl mest varit som en "baksmälla". Tabletterna får den effekten, så jag har mest bara sovit idag.
För övrigt så har jag ont PÅ öronen. Och dom kliar, som tusan! Fruktansvärt irriterande. Jag undrar om det kan ha ngt att göra med att jag fick öronakupunktur i måndags? (Som jag för övrigt inte märkte ngn skillnad av.)
Och som om inte detta vore nog så mår jag illa och har huvudvärk med. Vilken jävla vecka....



Imorgon vid den här tiden är jag troligtvis på väg hem med mina två nya sambos. Gissa om jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0