Varför bloggar jag inte?

Här är två anledningar till varför jag inte bloggar lika mkt som tidigare:

    

Övriga anledningar är tentavecka.

Funderar för övrigt på att åka hem under påsk. Måste fråga mr granne om han kan vara kattvakt bara. Hoppas hoppas. Länge sedan man träffade alla nu.

Dagens bedrift var för övrigt att jag gick förbi Max när jag var hungrig utan att gå in! Imponerande. (Man får vara glad för det lilla). Jag har ju faktiskt inte ätit Max på över 3 månader!! En pizza i Kronoberg har det blivit, och 3 besök på McDonalds. Det är väl ändå ett rätt okej facit? Det tycker jag iaf. Men tro mig, när jag kommer hem till Sundsvall, då ska jag ta bilen och åka på Max! Abstinensen kryper på.

Nu ligger mina små gangstrar och sover. Är dom inte söta så säg?


Kommentarer
Postat av: ämma

meeeow

2006-03-29 @ 21:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0