Är det morgon nu?

Herregud, jag fattar fortfarande inte att jag är vaken. 4.46 är klockan nu. Insane. Idioti!

Vad roar jag mig med då, så här mitt i natten. Eller, nu är det nog kanske morgon. Iaf om 15 minuter. Anyway.

Jag sitter och glor på tv mest. Härliga repriser. Baywatch. Jisses. Där springer han, Mitch. En sån man. Eller nåt. Jag tycket Cody och Matt var snygga när jag var yngre. Idag blir jag mer häpen över att en person med så små, närmast icke-existerande bröst var med i en baddräksserie (Stephanie). Rätt stor skillnad om man jämför med storbystade damer som fröken Pam Anderson.
Just nu är det Beverly Hills 90210. Kelly blir hjärntvättad, Valerie drar ner Donnas pojkvän Ray i bingen, och det är nån insamlingsgala som sänds på tv. Vilka ungdomar!

I övrigt har jag suttit och läst blogg. En gammal klasskompis från låg- och mellanstadiet. Hade ingen aning om att han kunde skriva så! Han jobbar som fotograf, och är en grym sådan dessutom. Hur som helst så fick jag väldigt många skratt när jag läste, han kan verkligen uttrycka sig! Imponerande. Nån som är nyfiken? Klickar du HÄR så landar du i hans blogg.

Sen är jag hungrig med.

Hoppsan, nu blev det Ricki Lake. Himmel och pannkaka. Det är sann idioti. Om man känner ett behov av att använda en lögndetektor för att komma vidare i sitt förhållande, är det då en lysande idé att fortsätta nämnda förhållande? Uppenbarligen litar man inte på varandra


- Vi har varit tillsammans i X år, under den tiden har han varit otrogen X gånger. Jag vill veta om han har varit det med ytterligare X personer. Har han varit det, då är det slut!
- Har du varit otrogen med fler än dom hon vet om?
- Nej, jag är trogen
- Lögndetektorn säger; Han ljög
- Okej, jag ljög. Jag har varit med den och den tjejen med.
PLING PLONG
- Åhh, där är dörrklockan! Vem kan det vara?!
- Ja just det, jag glömde ju att berätta, jag har varit otrogen med din bästa kompis, din syster och din mamma med.
- Jaha, flicka lilla, vad händer nu? Ska ni göra slut?
- Nej, jag tror vi behöver jobba på det här, börja lita på varandra mer.


Nu är klockan 5.06. Jag ska dricka lite juice (jag tycker det är idioti att stava jos. Men tydligen kan man det. Jag tänker iaf fortsätta stava juice j-u-i-c-e) och sedan hoppa i säng.
Jag vill bara veta vad resultatet på lögndetektorn blev först.

Kommentarer
Postat av: johanna

alltså var inte jag den enda som följde med i ricky lake svängen haha :). det var något av det mest patetiska jag sett på länge. om dom inte litar på sin partner innan lögndetektortestet . varför tror man att dom kommer göra det efter? det var rena rama trams.

2006-05-19 @ 06:14:46
URL: http://jagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0