Det är väl själva fan...

...att ingenting ska gå smärtfritt och enkelt här i världen.

Soc har jag inget nöje av förrän om en månad. Nej, jag räknade inte med att allt skulle ske på en gång, men det är inte så att jag nyss börjat ringa, jag har redan hållit på några veckor. Heja heja vad kul det är när allt funkar.

NKBo verkar ha knullat bort nycklarna till lägenheten. Daniel, som bodde där innan mig, sa att han hade lämna in dom för ca 3 veckor sedan, och att det inte var några problem för honom att få nycklarna några dagar innan inflytt (1/6). Och nu när det är dags så påstår NKBo att dom inte har fått några nycklar. Fucked up!

Helvete, man kan ju få nervsammanbrott för mindre...

Kommentarer
Postat av: Sara

STRYK SKA DOM HA! =)

2006-05-30 @ 10:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0