Idiotkatter och skräp i ögat

Dom har återgått till sin rutin att kliva upp och härja klockan 5 på morgonen. Katterna alltså. Det är inte populärt kan jag lova. Lugnande medel  till katt? Ja tack.

Skatt på SMS? Men är ni dumma i huvudet? Pengakåta jävlar.

Jag har skräp i ögat. Jag kisar. Tror det är en ögonfrans, men är alldeles för äckligt trött för att gå och kolla upp saken. Så istället sitter jag här med fingret halvt inne i ögat och gräver och gnuggar. Lysande sickan.

Ett kattelände har bajsat i duschen igen. Jag vet inte vilken av dom det var, men en sak vet jag med 100% säkerhet:
Det var iaf inte jag som gjorde det.

_______________________________

Update 07.00
Nu fick jag en klo ingrävd i ryggen. Det var inte skönt.
Evil kitten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0