Nudist, javisst.

Man är aldrig så fet som när man ska prova nya kläder. Jag HATAR att prova kläder, och jag hatar att prova skor. Hittar fan aldrig nåt som passar. Det var ett under att jag hittade kläder när jag o mamma var o shoppade sist jag var hemma. Men jag menar, allvarligt, varför kan inte en storlek vara samma i alla affärer? Jag hatar kläder, jag hatar storlekar. Här gick man i godan ro och trodde att man kunde ha samma byx-storlek som dom jeansen jag o mamma köpte, men icke. (Nej, det var inte vanliga jeansstorlekar, det var "normala byxor-storlekar"). TVÅ STORLEKAR STÖRRE var byxorna jag kunde ha på H&M, jämfört med byxorna jag köpte på Lindex i sundsvall. Så jävla mkt har jag inte ändrats sedan jag var hemma sist. Insane. Antar att det är dags att bli nudist.

Och sist men inte minst, en recension.
Festis deluxe, Doctor, Kiwi Pineapple: Nej tack. Inget för mig. Smakar ju nästan ingenting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0