Ekonomi och telefonelände. Hate it.

Ja, 1400 är alltså försvunna från mitt "kära" bankkonto. 4000 har jag där nu. På onsdag säljer jag min telefon, 1000kr får jag för den. Jag vill köpa en ny telefon, för den jag fick av skit-anton är ju obrukbar. Jag vill ha en k750i. Jag vill. Men den kostar ju 2300:-.Då har jag alltså bara 1700 kvar. Jag har ingen garanti Telefonpå att jag får pengar från a-kassan i slutet av denna månaden, och bara hyran går ju på 3100 ungefär. Så, ska man vara exakt så har jag verkligen inte råd att köpa en ny telefon. Jävla skit.

Ännu en lördag har börjat seeeegt. Vi låg kvar i sängen till 11 nästan, började sedan äta frukost. Den avbröts för David då, suprise, telefonen ringer. Han hinner knappt lägga på, innan mobilen ringer. Blablabla. Det tar sin lilla tid, sedan får han lite annat för sig, och sedan återgår han till sin frukost. Vi sitter i soffan och bara degar en stund, sedan bestämmer vi oss för att ta tag i livet. David går och ska borsta tänderna (vilket jag gjorde för länge sedan. Hihi). Döm om min förvåning, när mobilen ringer! Ojojoj. Nu har han precis slutat prata, för det bröts hos Dennis (som är ute och jobbar). Undrar hur länge han hade pratat annars. Det vet man aldrig.

Jag är tillsammans med en surr-kuse! Men en vansinnigt söt och go surrkuse :-)


Kommentarer
Postat av: Kamilla

Oj, vad snabbt det vände!

2006-11-11 @ 13:56:12
Postat av: Emma

Ska du inte få tillbaks några pengar för cp-mobilen? Men ud har väl en gammal du kan använda?

2006-11-11 @ 21:11:16
URL: http://conetti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0