Eländiga MSN....

Jag som är så sällskapssjuk, och så vägrar MSN att skicka mina meddelanden till folk. Förbaskat. David jobbar, vet inte när han kommer hem heller. Han sa att han skulle ringa när han åkte från Linköping, och när han sa det så höll han på att lasta, och det var 2,5 timme sedan. Han borde vara på väg hemöver. Jaja, jag ska ändå inte umgås med honom när han kommer hem. Han hade väl egentligen tänkt att en kompis skulle komma hit, men det vet jag inte hur det blir med tanke på att det kanske inte blir så tidigt som han hade tänkt.

Skit samma, jag ska sluta spekulera i Davids planer för kvällen. Dom vet jag ändå ingenting om.

Sällskapssjuuuuuk!



Jag var jätteduktig och tränade förut iaf. Vi var på friskis i nästan 2 timmar! Först gick jag på bandet i 20 minuter. Tränade armar, axlar, rygg och mage. Totalt 45 minuter ungefär. Sedan provade jag på den maskinen som man sätter in fötterna i och typ "svävar" fram. Som en kombination mellan en trappmaskin och ett sånt band. Den var läskig! Ingen balans alls hade jag, och sjuuuukt jobbigt. 10 minuter på den, så var jag sedan död igen. Jag tog en sväng på bandet igen. 20 minuter till! Joggade även! Shit vad jag kände mig duktig. Men  nu är jag helt färdig. Skulle helst inte resa mig ur soffan på resten av kvällen, men det kan man ju drömma vidare om... :-)

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja jävla cp-msn.. har inget att göööö

2006-11-15 @ 19:50:42
Postat av: Emma

jag kan inte kolla mailen =(

2006-11-16 @ 16:05:24
URL: http://conetti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0