En lista

Stolen from Sara.


Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Otålig
Favoritgodis: Rollo är gott. Och daim-chokladen från marabou! Mums.
Är det nåt du absolut inte äter: Ganska mkt faktiskt.. Men bara för sakens skull så skriver jag apelsinchoklad. Usch!
Kläder just nu: Träningskläder. Öppnar inte friskis snart?! (Nej, inte förrän 14.30)
Musik just nu: Ingen. TV:n är på
Vad sa du senast: Hejdå!
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Jag är ganska nöjd med att leva nu, så jag vet inte.
Sommarplaner: Ingen aning. Sola och bada?
Fisk eller badkruka: Beror på luft- och vattentemperaturen!
Längd och vikt: Typ 165 lång, vikten är förhoppningsvis på väg neråt.
Hur många kuddar sover du med: 2. 3 om man räknar David, hihi
Favoritväder: Soligt, varmt, och lite (lite!) blåst så det svalkar lite.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Mobilen, en båt och en god vän
Spelar du nåt instrument: Lite gitarr och ännu mindre piano. Men lite kan jag iaf.
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska. Gillar inte mornar... :-S
Sparare eller slösare: Slösare :-(
Vem är viktigast för dig: Finns många som är viktiga, jag vill inte säga att någon är viktigast. Men självklart är mamma, pappa och systern viktiga. Och mina mostrar. Farmor. David. Katterna.
Bästa film: Oj. Öhh.. Mycket väsen för ingenting är ju kalasbra. Men det finns ju såå mkt annat bra.
Tror på liv på andra planeter: Inga gröna ailiens iaf.
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja
Älskar du henne/honom fortfarande: Nix
Har du några homosexuella vänner: Ja.
Tror du på mirakel: Kanske. Det där med änglavakt tror jag däremot på.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 eller 3 kanske
Bio eller promenad: En promenad till bion? Närå, men bio en regnig kväll är ju aldrig fel, medans en ljummen fin kväll inbjuder till promenad
Är du kittlig: Eh, ja, en aning. Haha!
Snarkar du? Nej
Stjärntecken? Jungfru
Rädd för insekter? Kanske inte rädd, men jag gillar dom INTE.
Äckligaste insekten: Oj.. Spindlar är ju faktiskt äckliga.
Största svaghet: Har svårt för att stå upp för mig själv och vad jag tycker, och har otroligt svårt att ta kritik.
Det här är jag bra på: Jag är omtänksam iaf.
Bästa bok? Jag gillar Dean Koontz - Psykopaten. Läser inte sååå jättemycket som jag skulle vilja.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Bli osynlig
Vad vill du jobba som? Lärare, ridlärare, nånting med hästar eller barn helt enkelt. Hehe
Chips, morötter eller godis? Godis... tror jag. fast jag blir snabbt less på det
Pizza eller hamburgare? Båda är goda, sen beror det på vart man äter med.
Skriver du dagbok? Ja, om bloggen räknas. Annars nej
Har du nån flickvän/pojkvän? Ja :-)
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Ja, tatuering i nacken
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Allt som oftast ostädat.
Gungar du på stolen? Nix
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Kanske, om någon annan både betalade avgiften och betalade mig. Mycket pengar.
Vilken hand håller du gaffeln i? Höger
Hur är din drömtjej/kille? Snäll, omtänksam, positiv, inte rädd för att hitta på saker. En sån som David helt enkelt... :-)
Hur många syskon har du? Syster-yster Emma är den enda. Sen har jag två extra med, Jonas och Emelie
Vad är du mest rädd för? Ensamhet. Total ensamhet
Är du rädd för blod? Ja, fy
Saltar du på maten? Nej
Gillar du att sjunga? Ja, älskar det.
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Samhälle - samhälle, för att få högskolekompetens. Fast hade jag fått välja nu hade jag hellre gått Barn och Fritid eller Naturbruk
Anser du att du är stark? Nej
Brukar du sola? Mja, lite på sommaren. Ibland. Fast inte så jättemycket
Vad gör du om du får hicka? Gnäller!
Kaffe, te eller inget? Inget
Har du en besatthet? Beror på om man räknar internet- och mobilberoende som en besatthet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0