It's just another day - it's monday

Ännu en natt med kass sömn. Ja, jag kan skylla lite av det på David som snarkade värre än någonsin tidigare, det var nästan pappa-klass på dom snarkningarna. Nästa gång han snarkar så ska jag spela in det ljudet så han får höra själv! Men jag tror iofs inte jag hade sovit bättre om han hade varit tyst heller. Jag säger inte att jag ser ngt samband, men jag har sovit kasst ända sedan jag började träna. Men träning ska ju göra att man sover bättre, så jag tror ju eg inte att det har något med varandra att göra. Inatt ska jag testa med Zopiklon eller dom där söta små rosa pillerna, för dom sover jag oftast bra på.

Davd har varit nere på nån butik här nedanför och köpt färska frallor, så nu är det ÄNTLIGEN dags för frukost (ja, vi sov länge). Sen vet jag inte vad vi ska göra, nånting lär vi nog hitta på iaf.

Och idag skickar killen i Kronobergs län mobilen till mig! Tjohooo! Även så har CDON.com idag skickat mina två filmer som jag beställt, så dom kommer väl om 1-2 dagar :-)

Frukost - here i come.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har spelat in Jens när han sover ;)

2006-11-06 @ 13:18:04
Postat av: joanna

skriv mer jag har tråkigt

2006-11-06 @ 21:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0