Bekräftelse-nojja

Just nu har jag precis vunnit ett parti Fia med knuff på blip.se.

Väntar på att David ska höra av sig, för när han är på väg hemåt ska jag ställa mig vid spisen hade jag tänkt. Ris, stekt kycklingfilé och sweet&sour-sås. Gottgottigottgott.

För övrigt har jag haft årets värsta bekräftelsenoja de senaste 1-2 veckorna. Det är fruktansvärt. För bekräftelse får man tyvärr inte bara helt huxflux. Jag skulle vilja ha en knapp jag tryckte på när jag behövde höra positiva saker, så att en person man tycker om och respekterar säger precis det man vill höra. I wish. Jag hatar den känslan att man verkligen MÅSTE bekräftas, och det omedelbart. Det är så jobbigt! Det sätter sig i huvudet på mig, och jag får det inte att släppa.

Nån som har nåt bra tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0