En lista till

Ja, jag har ju inget bättre för mig, så jag tog en till lista från loulou.



Idag: David har grejat med min bil. Nu har jag tråkigt.
Igår: ..Öhh..minnet är kort. Igår... Jag träffade David iaf.
Imorgon: Slö-lördag. Inga större planer. Städa kanske.
I övermorgon: Söndag. Gosa med David kanske? Om jag har tur. Och lämna igen filmer.
Humör just nu: Småseg, fundersam och saknar en viss någon...
Väder: Ingen aning, helt svart ute.
Bästa egenskap: Omtänksam
Sämsta egenskap: Misstänksam
Favoritmånad: Juni, juli, augusti
Tv eller film: Många bra TV-serier, men reklamfritt rules.
Bok eller tidning: Har blivit böcker på sistone, men Cosmopolitan är ju okej med.
Bar eller nattklubb: Nog mer åt barhållet just nu. Men nattklubb kan va kul ibland med.
Arbete eller skola: Jobba med hästar!
Morgon eller kväll: Kväll.
Klädsel just nu: Mysbrallor och linne
Sällskapspel eller Tv-spel: Sällskapsspel, fast Buzz och Singstar är ju sjukt kul... :-)
Promenad eller bio: Beror på sällskapet!
Öl eller vin: Cider eller drinkar
Godis eller snacks: OLW's less fat-chips kanske.
Byxor eller kjol: Brallor
Senast sedda film: Kollar på True Lies just nu, innan den kollade jag på Välkommen till familjen
Skådespelare: Mja....hon i En prinsessas dagbok gillar jag. Nej vänta nu vet jag! åhh, vad heter hon... Kate Hudson och.... Men åhhh. Hon i Sweet Home Alabama...Reese Witherspoon!
Artist: Lars Winnerbäck, Puddle of Mudd, Creed, Alterbridge.. Kanske
Stamgäster på din blogg: Har väl runt 30-40 unika besök per dag, kanske 10 är stammisar?
Förhållande eller singel: Förhållande.
Kärlek eller vänskap: Kärlek och vänskap i ett
Glasögon eller linser:
På mig själv, linser. På andra är det olika.
Storstad eller småstad: Nån lite mindre stad. Har aldrig bott i nån riktigt stor stad så jag vet inte.
Stökigt eller städat: Vill ha städat men det är oftast stökigt
Restaurang eller hemlagat: Oj. Oftast hemlagat! Men man kan lyxa till med restaurang nån gång ibland.
Tävling eller lek: Lek! Jag hatar att förlora så då är inte tävling så bra... :-)
Jacka eller kappa: Jacka tror jag.Fast jag har en kappa i källaren
Stark eller svag: Olika i olika situationer
Brun eller blek: Usch va blek jag är. Kan vi inte åka till ett soligt land?
Favoritbutiker: HM, Lindex, Hööks, eller nåt
Favoritnöje: Kramas med David. Och hockey
Favoritmat: Kinamat, grillat, davids köttfärssås
Händer eller fötter: Händer
Sparare eller slösare: Tyvärr slösare ... :-S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0