Fet-fobi!

Jag satt nyss och kollade på nån dokumentär-serie på femman som handlade om världens fetaste människor. OTROLIGT skrämmande. Inte för att jag är i närheten av dom fett-nivåerna, men jag vill absolut ALDRIG hamna där heller.

Såg tidigare idag denna annonsen på blocket, men tänkte att jag nog inte har råd med det, även fast jag ska sälja bilen på lördag.

friskis

Direkt när programmet var slut så ringde jag tjejen som annonserat och slog till. Här ska minsann inget fett få bygga bo.

Och vet nu vad det roligaste var?
Tjejen i annonsen var från Sundsvall! :-D Är det inte en liten värld så säg... :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe ja! sjukt liten värld! Hopp upp på spinningcykeln o trampa några mil ba! ;)

2006-10-24 @ 21:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0