FIRE!

Det brinner i Susans hus i Desperate Housewives. Det var Edie som tände på.
Okej, jag skulle oxå bli förbannad på den som strulade med min karl, men jag skulle nog inte gå fullt så långt!

This got me thinking.

Om det skulle börja brinna hos mig...Fruktansvärt. Jag minns, när jag var liten kunde jag ligga i sängen på kvällarna och fundera på vad jag skulle ta med mig om det började brinna. Då tänkte jag väl mest kläder, för det vore ju hemskt att vara naken när brandkåren kommer :-) Nej, men skämt åsido, visst skulle man väl slänga på sig kläder, men annars... Som det är nu är ju katterna såklart prio ett. Men något annat som skulle vara viktigt är mina fotoalbum. Och, hur tragiskt det än må låta, datorn. Men det har oxå med fotografier att göra. Jag har massor med gamla (allt är relativt) bilder som jag ju helst inte villl ska försvinna. Har funderat på att framkalla dom, och det SKA jag göra någon gång, jag vet bara inte när. Men jag vill ju. Men poängen är ju densamma; det är alla mina foton som jag vill rädda om det börjar brinna. Och såklart katterna. Och mig själv.

Och så vill jag ju inte springa ut naken heller.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Jag tänkte också på kläder när jag var liten!! Haha. Eller typ om det kom en mördare, då ville man ju också hinna ta på sig kläder typ =) Haha. Kul.usch. Hoppas det inte börjar blinna.

2006-10-18 @ 16:42:04
URL: http://conetti.blogg.se
Postat av: Kamilla

Jag skulle också rädda mina foton. Jag har alla samlade i en kartong som jag lätt ska kunna ta med mig om det börjar brinna. Men man borde nog göra säkerhetskopior på bilderna i datorn lite oftare...

2006-10-19 @ 21:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0