Fruktansvärt

Imorse när jag vaknade av alarmet i Davids mobil, hade jag tydligen vridit mig lite och sagt "Fruktansvärt". David undrade såklart varför, och själv kom jag inte ihåg att jag hade sagt något.

Däremot visste jag vad jag hade drömt precis sekunderna innan, och det var en RIKTIGT storväxt turkisk kvinna (varför turkisk?? Som om jag visste det.), jag menar 250-300 kg, där fettet låg i dubbla lager över hela kroppen. Sånt tycker jag är hemskt, stackars människa.


Som sagt; Fruktansvärt.

Kommentarer
Postat av: Emla

Jag brukar köra med "NEJ tack!" och vända mig... synd ingen hör en när man bor själv :(

2006-10-08 @ 10:21:46
URL: http://emla.webblogg.se
Postat av: Emma

Haha! jag pratar i sömnen som fan. Igårkväll somnade jag i soffan medan jens kollade på tv och då hade jag sagt "släpp inte in dem" när det knackade på dören, på tvn alltså

2006-10-08 @ 11:24:45
Postat av: Erika

Haha det är så roligt när folk pratar i sömnen! Mer sånt! :-D

2006-10-08 @ 12:23:59
URL: http://aliva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0