Trolleri

Jag sitter och kollar på Jay Leno, och Michael Caine är där och berättar om sin nya film, som handlar om trolleri och grejer. Orkar inte gå in på vad han sa att den handlar om, för dels minns jag inte och för det andra så är det inte det som är poängen.

Jag gillar inte trolleri!

Har jag egentligen aldrig gjort. Inte när andra gör det iaf, däremot gör jag det gärna själv om jag kan. Tror det har att göra med att dom vet nåt som jag inte vet, och vägrar berätta vad det är och hur dom gör. Jag är nyfiken, och vill veta, men icke! Magiker är elaka människor.... ;-P

Kommentarer
Postat av: Johan Gyllensten

ja, det är vi

2008-02-13 @ 00:14:52
URL: http://misdirection.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0