Äntligen hockey!

Elitserien är ÄNTLIGEN igång igen! Säsongen inleds med tre matcher ikväll:

Skellefteå - Brynäs (Just nu: 1-0)
Färjestad - Luleå (Just nu: 0-1)
Linköping - Frölunda (Just nu: 2-0)

Åhh, så jag längtat! Imorgon tar sig Modo an Timrå på bortaplan, och HV71 får besök av Malmö.



Kan inte bestämma om jag ska promenixa bort till affären eller om jag ska stanna hemma. Är rastlös och vill göra något, men det smartaste vore kanske att stanna hemma och städa (och inte göra av med pengar). David och jag tävlar om vem som städar sin lägenhet skinande blank först; vinnaren blir bjuden på middag. Ja, det vinner jag ju, om man får räkna katthår som undantag! ;-)

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja katthåret blir man ju aldrig av med! Tur att det finns billiga hårvårdsrullar ;)

2006-09-18 @ 22:53:22
URL: http://hayes.webblogg.se
Postat av: Sara

Heja Djurgården!

2006-09-19 @ 09:30:56
URL: http://sarakjellkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0