Arbetsintervju!

Jahapp, då var det dags igen då. Kl 9.50 idag ska jag vara på arbetsintervju hos MAX-STÄD. Nope, jag ska inte städa, jag ska vara "deras ansikte utåt", dvs kontorist/receptionist. Jag är NERVÖS kan jag meddela. Inte så mkt för intervjun, men för killen som ska hålla intervjun. Han ringde igår, pratade svenska med väldig brytning, och jag förstog knappt vad han sa då. Kommer jag att förstå vad han säger idag? Och nummer två; "Ange löneanspråk". En mening jag hatar. Hur ska man veta vad som är rimlig och vettig lön? För jag har verkligen ingen aning. Klart jag vill ha bra lön, men jag vill gärna att dom ska ge jobbet till mig med. Och det gör dom kanske inte om jag kommer dit och säger att jag vill ha ca 50 000 i månaden. För det är väl ungefär lagomt? ;-)

Nu ska jag göra mig redo, bara en timme kvar ju. David ligger fortfarande och sover, lyllos. Själv har jag knappt sovit alls, har varit för nervös.


Ja Joanna, presenterna var det ja! Har ju helt glömt av att skriva om dom :-)
Det minsta paketet, var en samlingsskiva + DVD med Pantera.
Det mellersta paketet, var ett duschdraperi med fiskar på! Och det passade bra i hans badrum! Great!
Och det största paketet var en juice-press. Så nu kan han göra egen färsk juice bara han får tummen ur. ;-)

Kommentarer
Postat av: Lillasyster kanin

Lycka till! :D
det där grejar du! jag tycker 60 000 låter mer lagomt föresten :P

2006-09-26 @ 10:57:44
URL: http://conett.blogg.se
Postat av: Sara

Vad dum man känner sig när man inte förstår vad en person säger. Hoppas intervjun gick bra.

2006-09-26 @ 12:25:48
URL: http://sarakjellkvist.blogg.se
Postat av: Emma

Tipset är att titta runt vad folk med liknande anställning har för lön.

2006-09-26 @ 13:41:10
URL: http://emla.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0