Galet

Man sitter i telefonkö i 15 minuter för ett samtal som är avklarat på 30 sekunder. Haha!

Kommentarer
Postat av: Thomas Hall

Hehehehe.... 30 sekunder??? Oftast är sådana samtal avklarade på 3 knapptryckningar :-)
Hade en gång telefonsex med en telefonist på nummerupplysningen. Hoppas du inte väntade medan hon tog av sig trosorna hehehehe.

2006-09-16 @ 02:10:19
Postat av: Erika

Hmm, hur lyckades du med det då skulle jag vilja fråga? har själv jobbat på nummerupplysningen, och man sitter inte direkt avskiljt...! Det enda jag kan tänka mig, OM hon nu hade "telefonsex" med dig, är att hon höll linjen öppen för att tjäna pengar. kundtid ger högre lön serru!
Fast det förstås, alla är vi olika och jag kanju inte svara för henne... :-)

2006-09-16 @ 15:27:59
URL: http://aliva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0