Oj vilka diskussioner

Har upptäckt att det pågår "vilda" diskussioner här i mina blogg-kommentarer angående Sverigedemokraterna. I kommentarerna som hör till "Anonym" har jag viss förståelse för politiskt snack, där skrev jag faktiskt om politik. Men att "Att göra sig opopulär" som handlar om hockey, kunde glida in på en sån politisk diskussion, det trodde jag inte var möjligt.

Elin.
Du får gärna skriva om dina åsikter här i bloggen, det jag reagerade över, precis som Emma gjorde, var att du skrev två närmast identiska inlägg i två olika kommentarer. Att du skrev det i "Anonym" förstår jag som sagt, men varför ett likadant i "Att göra sig opopulär"?
Jaja, gjort är gjort och det spelar ingen större roll.

Jag säger varken bu eller bä om SD, för jag är inte insatt för 5 öre. Jag känner dock att det inte är ngt för mig. Såg dock Insider förra veckan (7/9 -06) som handlade om just SD, och jag tror inte att TV3's skrämselinslag är riktigt rätt. Som sagt, jag är inte för SD, men dom liksom alla andra har väl rätt till en rättvis granskning. Skulle man göra liknande kritiska inslag om många andra partier så skulle man säkert kunna skrämmas lika mkt med det. Som man sa på Ekot häromdagen, det finns många "brottslingar" i många olika partier. Mest mindre brott, trafikförseelser och liknande, men ändå. SD är inte sveriges enda "bov-parti".

Hmm, nu får jag känslan att jag själv propagerar för SD, och det är inte alls min mening. Jag är inte Sverigedemokrat, och kommer troligtvis aldrig bli.

Imorgon röstar jag på Folkpartiet. Eller KD. Tror jag.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tycker SD har helt vidriga åsikter.

2006-09-16 @ 18:52:44
URL: http://sarakjellkvist.blogg.se
Postat av: Patrik

Sara, läs inlägget från "Johnny" i "Anonym". Det är en bra idé att ta reda på hur saker ligger till innan man uttalar sig.

2006-09-16 @ 19:11:09
Postat av: Patrik

Sara, läs inlägget "Johnny" skrivit i "Anonym". Det är en bra idé att ta reda på hur saker ligger till innan man uttalar sig.

2006-09-16 @ 19:51:16
Postat av: Patrik

Jaha, där dök visst inlägget jag försökte skicka förut upp också. Trasslar visst lite här.

2006-09-16 @ 19:53:56
Postat av: Emma

Vad vart det nu då? :)

2006-09-17 @ 19:42:20
URL: http://hayes.webblogg.se
Postat av: Kamilla

Håller med, Insider var pinsamma när de gjorde reportage om SD. Men det förtar inte att SD har rätt kassa åsikter.

2006-09-20 @ 23:57:12
URL: http://kamilla.blogg.se
Postat av: Patrik

Kamilla, folk som uttalar sig som du gör har ingen kunskap om politik. Uppmanar även dig att läsa inlägget "Johnny" skrivit i "Anonym".

2006-09-21 @ 08:25:04
Postat av: Patrik

Men det var ju iaf bra att du insåg att Insider bara försökte svartmåla SD.

2006-09-21 @ 08:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0