Semester

Min TV har tydligen tagit semester. Jag vet inte vad som hänt, men jag får ingen bild på någon kanal, förutom ett OTROLIGT flimrigt SVT 2. Fast det har jag ju ingen nytta av.

Nu är jag iaf NÖJD med min blogg. Den har blivit mer personlig, speciellt med bilderna jag har längst upp. Ja just det, du kanske vill veta vad det är för bilder och varför jag har just dom? Från vänster till höger.

  1. Lagpresentation Modo Hockey 04/05 (tror det var den säsongen iaf).Varför? Jag är modoit!
  2. Jag och Diana SLRF's klubbmästerskap i hoppning (Vi vann!) Varför? Jag älskar Diana, och jag älskar hästar.
  3. Lars Winnerbäck och Hovet, Gatufesten -05. Varför? Jag älskar musik!
  4. Jag! :-) Varför? Det är ju min blogg... :-)
  5. Mina kissar, 12,5 vecka gamla! (Mars -06) Varför? Jag bor ju med dom! Mina älsklingar
  6. David när han kör cross :-) Varför? Jag älskar honom och han är en stoooor del av mitt liv :-)

There you have it, people. Det enda som egentligen saknas är en bild på mina damer från Sundsvall (och familjen förstås,men dom har jag inga kort på i datan). Ledsen att ni inte fick plats brudar, ni får två större bilder här istället! :-)

söta 9Censurerad
Ida, Joanna, Emma S,

---, Emma M och Therese

Kommentarer
Postat av: Flemma

heeeeej :)
Kung att du fått till bättre! hur går det, får du nån foderhäst?
har du föresten inga bilder från mammas fest?

2006-09-21 @ 15:56:04
Postat av: Madde

Tack för att du lägger ut så "fina" bilder på mig.......

2006-09-21 @ 23:34:14
Postat av: F

Be henne ta bort den då?

2006-09-22 @ 10:53:19
Postat av: joanna

hehe härligt =)

2006-09-22 @ 11:01:43
Postat av: Erika

Madde; Ledsen att jag la upp en bild du inte gillade. Har nu ändrat till en bild så du inte syns. Hoppas det är bättre..

2006-09-22 @ 12:47:08
URL: http://aliva.blogg.se
Postat av: joanna

haha va fult med censurerat=)

2006-09-22 @ 18:52:25
Postat av: Erika

Hihi ja lite skumt ser det ut, men hon gillad eju inte bilden så. Fick dock hjälp med censureringen!

2006-09-22 @ 18:57:01
URL: http://aliva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0