Smaskigt värre

En myskväll i min ensamhet, är dock i dejvids lägenhet just nu. Här i närheten finns en liten kinarestaurang med billig hämtmat, så jag hyrde en film på VIP, plockade ut lite mat från kinarestaurangen och åkte hit. Friterad kyckling, ris, sötsursås och soya kan aldrig gå fel. Och HJÄLP så mkt mat man fick. Har hälften kvar! Får väl bli istället för godis till filmen det då ;-)

Har även min egen dator med mig, för jag tänkte skriva ut lite arbetsansökningar. För från och med idag är jag arbetslös igen.

Jaja, nu blir det först "So you think you can dance", finalen, och sedan blir det film! En äkta tonårsfilm blir det, alla som känner mig tror jag vet att jag är svag för sånna riktiga "mesfilmer". Hihi :-)

Nu ska vi se vilka som kan dansa! Olé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0