Det kliar

Jag har fått några utslag eller något på handen, och dom KLIAR. Jag blir tokig. 4 små röda prickar som kliar som 400.

För övrigt så är jag lite småtrött, men inte så farligt. Kom i säng rätt tidigt igår, sov väl när klockan var 22.30 kan jag tänka mig. Eller nej förresten, den passerade nog 23 eftersom vi låg och pratade en bra stund. Eller ja, David pratade... Hehe, han som mest behövde sömnen, och så var det han som låg och surrade. Brukar bli så när han är riktigt trött :-) Men det var ändå skönt att somna tidigt.

Jag klev upp rätt tidigt med, eller ja, den var nog inte nio iaf. Senare idag, vid 13.30 ska jag träffa arbetsterapeuten ang mina handleder. Det blir nog bra. Jag är less på mina handleder, jag vill byta ut dom. Blä. Och sedan blir det hem för lite slutstädning och lite packa. Sedan kommer ju Anna förbi när hon slutat jobba. Efter det antar jag att jag ska fortsätta packa eller nåt, jag vet inte. Men det ordnar sig nog.

Imorgon beger vi oss mot sthlm direkt efter att katterna fått sin vaccination. Vi ska försöka hinna upp så att vi kan gå på inspelningen av Talang 2007 där syrrans band Landslide ska vara med. Dom behöver ju en hejarklack! Heja Landslide! Man kanske borde göra en skylt? :-) Fast först och främst borde man skaffa sig en karta så att man åtminstone hittar dit...!

Kommentarer
Postat av: Emma

vilket datum kommer det visas på TV? på fred?

2007-04-16 @ 17:17:49
Postat av: Erika

Ja, som jag fattat det så ska det visas på fredag!

2007-04-16 @ 19:00:26
URL: http://aliva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0