Det luktar pojkvän.... :-)

Är hemma hos David nu. La mig i sängen och kollade lite på tv. Såg en tröja som låg på byrån, och jag var tvungen att lukta på den. Jag bara var tvungen! Den luktade David. Den luktade såå gott. För den luktade ju David.

Ja, jag saknar honom mycket, det gör jag. Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte saknade honom. Men det går bra ändå, vi håller kontakten rätt bra.

Ikväll ska jag kolla på nån brasa tillsammans med hans föräldrar, sedan ska jag åka hem till Micke och Anna som hade nån liten tillställning av nåt slag. "Vin och tilltugg" stog det i SMS-et jag fick av Anna, fast jag vet inte riktigt om jag ska dricka. Känns lite drygt att ta bussen hem en måndagkväll, jag vet inte ens om det går nån typ av nattbussar ikväll. Jo, det gjorde det visst, dom går som en fredag. Men ändå, känns lite jobbigt. Jag tror det blir nyktert för mig ikväll. Cola och tilltugg funkar bra det med tycker jag!

Ha en trevlig valborgsmässoafton alla ni där ute... Sup inte ihjäl er och bete er för guds skull inte som hormonstinna fjortisar.... Och var försiktiga med smällarna.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag valde bort Uppsala en dag som denna mot lugna Åkersvik med en massa vuxenpoäng (parmiddag) :)

2007-04-30 @ 18:07:39
URL: http://emla.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0