Fredagsfyran v. 16

TEMA: Räkna upp....

1) ... en sak du gör varje dag.
Oj, den var väldigt lätt, fast ändå svår. Finns ju så himla många saker som man gör varje dag. Jag kör med borsta tänderna eftersom jag inte har så mkt bättre fantasi än så... :-)

2) ... två saker du önskar att du kunde lära dig.
Teckenspråk! Absolut, det skulle vara nyttigt och bra att kunna tror jag. Det andra skulle vara.... tja, att lära mig sköta min matvanor lite bättre. Att hoppa över frukost och sedan kanske bara äta ett vettigt mål mat om dagen är inte bra för någon.

3) ... tre saker som påminner dig om din barndom.
Gårdtjärn är ju det första, det var där vi bodde när jag var liten. Dalarna/siljantrakten, eftersom vi åkte dit på semester typ varje år. Och så Vallens Skola förstås, där jag gick i skola från åk 1-7.

4) ... fyra saker som får dig att må bra.
Min familj, David, mina katter och hästar. Det var den lättaste frågan, även om jag skulle kunna lägga till några saker.

Kommentarer
Postat av: Thedave

hejsan.. puss... jag fattar inte bloggen det nya ainlagget syns ju inte pa startsidan?? den fins bara under aprill manad... hmmmmm puss

2007-04-20 @ 16:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0