Jag har blivit utmanad

Sara utmanade mig. En utmaning jag iofs redan gjort, men jag kör hårt ändå. Mest för att bajsbloggen inte vill låta mig lägga upp dom bilderna som jag vill visa!



Tio första
1. Första bästa kompis: Hmm... Maria Karlsson var det säkert, fast det "höll" inte många år
2. Första bil: Mazda 323 ?87, bilen som jag hade i typ en månad max innan den pajade... superköp =)
3. Första kärlek: Nils, hahahaha. Då var jag väl typ... 3 år? Mamma som berättat :-)
4. Första husdjur: Sessan, Nisse och Chocienne tror jag, katter som vi hade när jag var liten
5. Första semester: Oj, sånt minns jag inte. Men det var säkert nån vända till Dalarna eller nåt
6. Första jobb: ICA Kovland. Det varade dock inte så jättelänge, jobbade lite då och då på helger och lov o sånt
7. Första köpta skiva: Oj.. Haha, ingen aning! Bara hos Telia med Arvingarna kanske?! Garv!
8. Första riktiga kärlek: Ja vem kan det ha varit... Jag har haft rätt många förälskelser som hållit rätt länge. Äh, jag säger Ante, han var ju ändå första pojkvännen
9. Första piercing: Har fortfarande ingen
10. Första konsert: Hihi det var nog Backstreet Boys i globen för en herrans massa år sedan...=))


Nio senaste:
1. Senaste alkoholdrycken: Cider när vi var på fest hos Bohm för typ 2 veckor sedan
2. Senaste bilfärd: Igår efter att vi hade träffat Mange och hans pappa
3. Senaste filmen du såg: Öhh... Jag började kolla på Epic Movie häromdagen, men den sög ju kamelballe. Annars var det kanske... Jersey Girl
4. Senaste ringda telefonsamtal: Jag ringde till Robban förut och skvallrade lite... ;-) Ska blogga om skvallret så snart bloggen tillåter mig att lägga ut bilden!
5. Senaste bubbelbadet: Bubbelbad? Shit pommes. Är inte så mkt för bad. Hur som helst så var det alldels för längesedan för att minnas
6. Senaste spelade cd: En skiva jag fick (låna?) av min körledare för att träna inför konserten, 6 spår med gospelmusik. Och ja, det var i bilen igår
7. Senaste kyss: David förstås :-)
8. Senaste gången du grät: Öhh.. Jag minns inte, men det var nog till nåt tv-program eller film eller nåt
9. Senaste måltiden: Färdigmat från Findus eller vad det var. Nuggets och klyftpotatis och sötsur sås. Inte alls nån höjdare

 

Åtta har du nånsin:
1. Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
2. Blivit arresterad: Nej
3. Blivit kär vid första ögonkastet: Hehe ja det har jag nog... :-) I fallet David var det lite åt det hållet.. :-)
4. Fastnat med blicken i någons urringning? Haha ja, sånt gör även tjejer... :-)
5. Fått ditt hjärta krossat: Oja
6. Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej, absolut inte
7. Haft ett one night stand: Ja
8. Busringt till någon: haha ja, massvis när vi var på ridläger när jag var yngre :-P

 

Sju personer att möta:
1. Gustav II Adolf: Nja, vet inte riktigt vad jag skulle säga till honom
2. Hitler: För all del, jag skulle klappa till fan-skapet
3. Djingis Khan: Don't know
4. Olof Palme: Nää...
5. Charles Manson: Nej, jag skulle nog vara lite för rädd för det
6. César (orginalet): Nej känns inte direkt nödvändigt
7. Billy The Kid: Hehehe... nja... eller kanske, jag gillar ju det där western-stuket.. =)


Sex saker du gjort idag:
1. Vaknat tillsammans med min underbare pojkvän
2. Bokat tvätttid
3. Pratat med min syster i telefon
4. Hemligheter... ;-)
5. Pratat med Davids föräldrar i telefon
6. Varit fruuuuktansvärt nervös inför morgondagen... :-)


Fem favoritsaker utan rangordning:
1. Familjen
2. Vännerna
3. David
4. Hästar
5. Mina gosekatter


Fyra personer du kan berätta allt för
1. Syrran
2. David
3. Mamma
4. Joanna


Tre val:
1. Blått eller rött? Blått
2. Sommar eller vinter? Sommar
3. Choklad eller chips? Choklad, fast äter man det för ofta så känns det bara jobbigt klibbigt och inte lockande


Två saker att göra innan du dör:
1. Gifta mig och skaffa familj
2. Skaffa en gård där jag ska ha familjen, och jag ska även ha hästar och hundar på den gården. Och katterna med


En sak du ångrar:
1. Att jag inte haft bättre ekonomist sinne. Man tycker ju att man skulle lärt sig en sån sak för lääänge sen. Men nu börjar det väl ordna upp sig iaf


Fyra personer som du vill ska göra samma blogginlägg:
1. Syrran ........
2. Martina .......
3. Emma S ......
4. Maddix ........


Kommentarer
Postat av: Joanna

woho ja fick vara med på listan..jag känner mig ärad=)
coolt att din syrra ska vara med..vet du vilken vecka de ska vara med?

2007-04-13 @ 21:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0