Tjejsnack v. 14

Påsk

· Hur firar du påsken?

Jag kan inte direkt påstå att jag firar påsk.

· Vad klarar du dig inte utan i matväg under påsken?
Som sagt, firar inte direkt påsk.. Finns nog inget jag direkt skulle sakna, ägg äter jag ju annars med, om det nu var det någon syftade på... :-)

· Brukar du ge/få påskägg?
Brukar och brukar... eller jo, jag brukar nog ge påskägg faktiskt. Även till mig själv, haha :-)

· Brukar du skicka påskkort?
Nej, det brukar jag inte... Det får räcka med julkorten tycker jag =)

· Vad skulle den ultimata påskpresenten till dig vara i år?
Ekonomiskt oberoende?

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vad gott det är med påsklov!!
Snart beger jag mig tillsammans med min sambo till Paris. Vi ska fira våren där. Ha det så bra! KRAM!

2007-04-02 @ 10:35:04
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0