Före och efter

Nu är det så här, att det pågår målning av stall på Uppegården. Jämför bilderna, titta på väggar, tak och takbjälkar. (Det är den mörka färgen på nersidan i boxen på sista bilden som ska gå längs nedre halvan av hela stallväggen, det som nu är röd-aktigt). Det kommer bli SÅ snyggt! Men det känns väldigt konstigt att jag inte ska jobba där något mer. Jag ska inte måla något mer! Känns väldigt skumt. Nästan så jag måste åka dit och måla lite ändå, bara för att jag är så spänd på att se slutresultatet.

FÖRE:




EFTER:





Tja, det är ju inte bara målningen som gör att jag kommer vilja komma tillbaka till Uppegården...!


Fr. vä: Lisa, Camilla, Aisha, Carma, Carmen, kattungar (jag vet inte vad dom heter), Molle


Bonusbild:


Kliar det så måste man klia tillbaka... :-)

Jag kommer sakna Uppegården och dess djur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0