Inte riktigt min dag...

Tänkte att jag skulle använda mina nya stallskor i skolan idag. Inte min smartaste ide någonsin.  Gissa vem som fick skavsår? Jo, moi såklart. Är det någon som tror att det är skönt att rida när man har skavsår? Om någon tror det så är det iaf helt galet. Om någon mot förmodan tror att det är skönt att gå omkring i skor som man får skavsår av så är det oxå fel. Och om någon dessutom tror att skavsåret slutar ont när man sätter på sig andra skor så kan jag meddela att även det är fel. Det gör visserligen mindre ont, men det skaver på ungefär samma ställe. Elände.

Försöker få kontakt med folk via telefon. Ingen vill prata med mig! (Förutom mamma, hihi.) Inte min dag idag.
Rektorn på Tenhultsskolan - telefonsvarare
Maria1 hem - inget svar
Maria1 mob - mobilsvar
CSN - Mitt eget fel som ringde för sent, men ändå.
Maria2 hem - inget svar
Varför vill ingen prata med mig? Evil... :-P

Det var nåt mer jag tänkte... menne... kommer inte ihåg vad det var.
Nu är jag hungrig iaf, ska ta och fixa lite nudlar. Man kan tycka att det är på tiden. Mat mat mat. Mat. Mat. Nuuudlar. Mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0