Nöjd!

Lämnade in vårat teorihäfte om Specialhästvård till Therese (lärare i Hästhantering) tidigare idag och fick massor med beröm! Både Therese, Anna (lärare i Foderlära) och Åsa (lärare i Hästens arbete) tyckte att vi skulle utveckla det lite, lägga till några småsaker och sedan var det så pass bra att vi borde försöka få det publicerat. På allvar alltså, inte bara som något man säger. De sa att det inte finns något sådant material att arbeta efter och att om det skulle bli publicerat så skulle det kunna användas på naturbruksgymnasium runt om i sverige, samt på ridskolor. Och ridkskolor finns det ju gott om! Nu vet inte jag hur mkt man kan tjäna på en sådan liten "bok", men det skulle vara kul att ha något sådant utgivet även om man inte tjänar miljarder på det.. :-) Tänk så coolt! Nu vet jag iofs inte om det är något vi ska satsa på, men egentligen, varför inte? Det skadar ju inte att försöka, antar jag. Har ingen aning om hur sånt funkar, det får man väl ta reda på i sånna fall... :-) Hur som helst, fatta hur stolt jag är över att få så mkt beröm när jag verkligen slitit arslet av mig med det där arbetet. Det känns verkligen värt det!

Sitter hemma i lägenheten nu. Min kalla lägenhet! Ibland undrar jag om det inte är varmare i trapphuset än vad det är i min lägenhet. Elementen i vardagsrummet är just nu iskalla, och jag lyckas inte få igång dom. Dags att ringa hyresvärden eller nåt kanske? Ännu en sak jag inte kan något om.

Imorgon styr jag kosan mot Sundsvall igen! Blev tätt mellan besöken den här gången :-) Men det är trevligt. Har packat lite nu idag, jag är inte van att packa så här i sista minuten.. :-S Men det går säkert bra. Resväskan är överfull, dataväskan får agera handväska och jag ska stoppa nåt ätbart i en påse. Har dessutom ett par skor som behöver nånstans att bo under resan, de kanske får dela "rum" med matsäcken då. Funderar på om det är något annat jag behöver ha med som jag har glömt. Hum hum hum... Har ju inga julklappar att bära på... Hum hum.. Skaffa nåt att kolla på under resan? Ja det kanske är det jag tänker på. Nån film, eller nån serie eller nåt. Nån som har nåt bra tips? På film menar jag då, har redan nog med serier att följa ;-)

Nej, om man skulle ta och promenixa ner till affären och skaffa matsäck kanske.. Kan ju vara bra har jag hört.  7 timmars tågresa imorn.. Hallelulja.

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Testat lufta elementen?

2007-12-18 @ 23:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0