Senaste delen i skolarbetet

I kursen Hästhållning ska vi göra ett teorihäfte som ska passa ungdomar mellan 8-15 år. Jag, Linnéa och Lena har varit i stallet och knäppt kort, och nu ska jag försöka få kortet att se ritade ut, men man måste ju ändå se vad de föreställer. Så därför lägger jag ut några av bilderna här. Nu förstår jag om icke-hästmänniskor inte ser vad de föreställer, det är ju inte helt lätt. Men det kanske går att fylla i på nåt vis när man skrivit ut dem? Och så ska det ju vara text till med. Men hur som helst, vad tycks? Funkar det eller funkar det inte?






Kommentarer
Postat av: Emma

Som sagt.. illustrator cs2 + cs3 har ritfunktion. då blir det mycket bättre tycker jag! Det blir alltså tecknat och kanske inte lika suddigt som nu. Men jag ser iaf vad det föreställer på de här bilderna med. Hade jag valt mellan de där bilderna och vanliga foton, hade jag tagit vanliga foton. för pedagogikens skull!

2007-12-07 @ 17:11:49
URL: http://twentysomething.webblogg.se
Postat av: Tina

Det ser fint ut!

2007-12-08 @ 09:32:56
URL: http://tinaz.bloggagratis.se
Postat av: Erika

Emma: Jag håller med, just för att det faktiskt ska vara ett pedagogiskt material. Men men, vi får väl se vad gruppen säger när jag visar resultatet.

2007-12-08 @ 12:04:57
URL: http://aliva.blogg.se
Postat av: Joanna

Hej gick det bra med saaben? ska ni köpa den?

2007-12-09 @ 12:07:39
Postat av: Mor

Kan säkert funka, men då måste de nog fyllas i på nå vis. Foton ändå??

2007-12-10 @ 08:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0