Sundsvall, dag 3

Rätt så händelselös dag tre med, åtminstone på fotofronten. Eller ja, den var rätt händelselös annars med. Är rätt rastlös faktiskt, det händer inte så mkt här uppe i Norrland. Inte för att det händer mer i Småland (förutom i skolan då), men där förväntar jag mig inte att det ska hända så mkt heller.. :-)



Så vad gjorde jag för spännande igår då? Ptja, jag var upp på mammas jobb och minglade lite (lånade datorn), mamma hade även en fin liten teckning uppsatt på sin anslagstavla som jag ritat för en sisådär hundra år sedan. Se bild 1! Gubben är sjuk, om det inte framgår av hans kläder och toppluva, som det ju faktiskt står "Sjuk" på. Ahh, en sådan konstnär jag var på den tiden.
Blev min grej att stå för middagen igår, blev en lite för stark chili-kyckling, men det var ändå gott. Leif verkade gilla den, han är ett större fan av stark mat än vad jag och mamma är :-) Men som sagt, det var iaf gott.

Tro det eller ej, men nu händer det något! Emma M är på väg hit, vi ska åka ner på stan och köpa förköp till juldagen. DÅ kommer det iaf bli kort tagna, promise! (På juldagen alltså. Men kanske även idag.)

Och sist men inte minst, nu har jag bara en LIA-plats kvar att fixa. Har med 99% säkerhet fixat min fritids-LIA, på Laggarbergs skola, där jag var vikarie för ett antal år sedan. Kuuul! Heder åt Anette som hjälper mig in :-) Nu är det bara förskoleplatsen kvar, heja mig!

Kommentarer
Postat av: Emma

hahahha "mamma HJÅBBAR..." hahaha ;D

2007-12-21 @ 13:21:02
URL: http://twentysomething.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0