Sundsvall, dag 8

Juldagsfestligheter!



Laddar upp för kvällens musikaliska äventyr med lite guitarhero, eller vad det nu hette :-) Emma M var grym på det iaf, själv var jag inte allt för dålig med tanke på att det var första gången.. :-) Vi som inte spelade tittade på och blev nästan hypnotiserade av tonerna man skulle trycka fram



1. Min hallon-nånting-drink. Ser rätt frän ut :-P
2. Ida och Joanna inledde dansen :-)
3. Trummisen i Landslide - Therese! Fingrarna ägs av Emma S ;-)
4. Ida dricker lite pausvin
5. I väntan på Landslide. Fr. v: Karro, Ida, Emma M
6. Mer väntan. Fr. v: Madde, Emma S, Joanna



MUSIK! Landslide var mycket bra :-)



Kvällens avslutningsfoto blev ett foto som gör mig lycklig :-) Mina gamla roomies från Umeå, Ida och Joanna :-)

Kommentarer
Postat av: Emma

hahaha. jag ser efterbliven ut :D

2007-12-26 @ 14:07:29
URL: http://twentysomething.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0