Dagen so far

Tro det eller ej, men det första jag gjorde imorse var att gå ut på en promenad. Duktig Ikka. Annars har det inte hänt så mkt. David kom förbi efter jobbar, så vi umgicks ett par timmar. Han bjöd på mat med, vi gick ner och åt pizza. Hehe. Tur att jag gick den promenaden imorse ;-)

Nu sitter jag mest och väntar på att tiden ska gå. Snart kör ju! Längtar! Sen ikväll är det ju desperate housewifes, synd att jag missar början bara! Men annars så är det ju bra :-) Sen är det ju alla hjärtans imorn, och inte nog med det så är det EFIT! Får väl se vad det blir med den saken, ska ju hinna gosa med David med, hihi :-)

Nu ska jag göra mig klar för avfärd, kör-dags!

Trallalallala!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0